There was an error in this gadget

Friday, October 21, 2011

Teka-teki nak makan penampo..

1) Lubang ape yang rasanye hangat,nikmat dan nyaman?
Jawapan: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.

2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
Jawapan: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M

3 ) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Jawapan: Kuih salah bikin.

4) Binatang ape yang power dlm bab berKarate?
Jawapan: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

5) Siape yang menemukan dompet kulit?
Jawapan: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan
kepada saye.


7) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Jawapan: Pintu yang ade tulis 'TARIK'

8) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
Jawapan: Pembohong...

9) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?
Jawapan: Usus

10) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
Jawapan: Kutu rambut

11) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Jawapan: Neneknye si katak

12) Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Jawapan: Sbb lelaki ni kan 'buaya'

13) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Jawapan: - Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'
- Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'


14) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
Jawapan: Dua-dua tak kenal korang...hehe

15) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
Jawapan: Tukang gali kubur

16) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Jawapan: Tahi hidung

17) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Jawapan: Dua-dua kalau dah ' kringgg' bole diangkat...

18) Kenape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Jawapan: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ....gile ape...

19) Gajah terbang dengan ape? 
Jawapan: Dengan susah payah......


20) Di sebuah tasik ade 3 ekor buaya...pada suatu ari, ade 3 ekor babi nak melintas tasik tu...so, ketiga2 babi ni pun melintas ar tasik ni melalui titian yg kecik...maka..2 ekor buaya ni pun makan la 2 ekor babi nie... tinggal ar sekor babi jek kenape buaye yang sekor lagi tu x makan babi yang sekor lagi tu???????
*Soalan pun macam nak makan penampaq ja...cer tengok jawapannya ape.... 
 
Jawapan :sebab buaya tu buaye islam..mane leh makan benda haram... (Sabo jer ler kak kiah oiiii....hehehehhehe:-))



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...