There was an error in this gadget

Thursday, October 20, 2011

Teka-teki 18SX

1) Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk, jilat-jilat bila dah basah baru cucuk


2) Diatas lepas dibawah lega
    Dibawah tarik di atas suka
    Dibawah lepas di atas kecewa
    Apakah dia?

3) Bulu bertemu bulu, bila dicucuk keluar air

4) Selak kain nampak bulu, selak bulu nampak biji, gigit biji tinggal batang

5) Isap-isap, nanti keluar benda putih

6) bila berjalan .. dia naik .. bila air abis , dia berhenti

7) ada lubang , nanti dia kuar air ...............

8) antara lubang dengan batang yg mana bagus ?

9) kangkang kaki kanan... kangkang kaki kiri... letak atas batang..... biji rasa puas....

10) Kangkang peluk, kangkag peluk, bila dah dekat climax pegang buah



Jawapan



10) Panjat pokok kelapa pastu amik buah kelapa tu.....:-)

9) Spek mata...(mesti anda tengah buat demo kan?...heheheheh..)

8) batang laa ... sebab , kalu org curi barang2 ... kite guna batang penyapu ..lubang tak dak effect ..hahaha!!

7) air paip laa ..

6) meter kereta (kenderaan)  turun bila abis minyak

5) Asap rokok

4) Jagung

3) Mata

2) Pancing dan ikan....Orang memancing dapat ikan  (seronok), tak dapat (sedih arrr)

1) Masukkan benang dalam jarum

Dah la nak baca jawapan pun pening, sekali tengok jawapan tu tak de pun jawapan LUCAH kan?....Hehehehehe.... sebenarnya CIK BUNGA saja je nak uji u olz..... Potong stim betul la ko ni Bunga....HAHAHAHAHAHA!!!!! (Kenapa dahi korang bekerut tu?....hehehhehe....) OPPPPSSSSSS I'M SORRY... Ape pun ta bley~~~

Kalau rasa tak puas hati, sila tinggalkan komen di bawah entri ini...terima kasih daun keladi:-)..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...