There was an error in this gadget

Sunday, October 23, 2011

Teka Teki 18PL



 1) Dalam sebuah ladang kelapa sawit yang senyap sunyi, dalam hutan tu tak de ape2 plak tu. Ada  

     sebatang   jalan yg lurus tak de kona2 kiri & kanan...lurus jer... Pastu, tiba2 ada sebuah kereta melalui
     jalan tu.. laju dia bawak dalam 80-90 km/h..Mungkin dia takut kot...Ye la..nak wat mcm mana, ada
     lampu jalan tapi tak nyala, ada keta pun  lampu rosak lak, kena time tu bulan pun tak de, nak hujan 
     jugak... Tiba2... ada seekor babi hutan dgn warna hitamnya tengah sedap tidur kat tgh2 jalan tu.....
    Jeng..jeng...jeng...TIBA2..sttretttttttttttttttttttttttt......krrreekkkkkkkkkkkk.....bukan eksiden...tapi dia brek
    takut terlanggar babi tadi. Dia mengelak pastu dia bawak keta macam biasa balik.
    SOALANNYA, macam mana dia boleh mengelak dari langgar babi tu?.

2) Hantu apa rambut berombak?.

3) Kenapa pontianak berambut panjang?.


JAWAPAN

1) Siang la..bukan malam pun time tu...heheheheheeh

2 ) Hantu laut....



3) lu bayangkan ..kalau pontianak berambut pendek ala lady gaga or rihanna...camne? tak pontianak langsung kan? so mestilah rambut pontianak kena panjang.baru leh libas rambut sambil mengilai2. sila cakap aku betol.....hehheehehe:-)

1 comment:

Baladas Mp3 said...


My sweet friend, very nice and interesting you site.
When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
From this Saturday October 22th I share five female singers from Malaysia and five from Indonesia.

http://baladasmp3.blogspot.com

I am a broadcaster of Argentina.
Best regards from Rosario-Argentina
Albert.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...