There was an error in this gadget

Tuesday, May 31, 2011

kisah Botak, Comel & Cikgu Zakiah@)--'--






Ohsem.....
tak sangka botak ni sayang kat kucing gak yer.......
mmh comel la.....
sedih bila tengok nasib botak sebelum masuk Wira Bakti.....

Bak kata daim "gangster tu bermula dari rumah"....kenapa botak nafikannya?....kenapa botak tak nak cakap perkara yg sebenarnya?.....
Aku rasa....nasib pesalah juvana kat wira bakti tu lebih terbela bila mereka berada kat situ....Cuma ketaksafahaman antara cikgu2 yang mendidik mereka menyebabkan usaha untuk mendidik mereka menjadi sesuatu yg agak rumit....

Cikgu Zakiah plak nak kena buang dari sekolah tu sebab gagal memberi kaunseling yg terbaik untuk pelajar2nya....kesian cikgu zakiah....

Aku harap...lepas ni Botak tak pukul2 org lagi.....kesian kat kawan2 botak tau....

Sayang Botak....."harap2 tak de org marah aku tulis ayat mcm ni"....:-)...



Bung@ngkasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...