There was an error in this gadget

Sunday, June 12, 2011

konsert kenangan AFNIL @)---'-- Rindu serindu rindunya




Malam ni paknil membawa kita bersama-sama mengimbau kembali kenangan kegemilangan Akademi Fantasia dimana semua pelajar AF dari musim yg pertama hingga musim ke sembilan digabungkan di atas pentas yg sama....di dalam 1 konsert yang telah mengimbau kembali nostalgia kita kepada semua pelajar-pelajar AF 1 hinga AF9....
konsert ini juga merupakan 1 pertandingan dimana juaranya telah membawa pulang sebuah kereta persona elegance....

peserta adalah terdiri daripada pelajar AF itu sendiri dari AF 1 hingga AF9....
berikut adalah nama peserta yg bertanding untuk merebut sebuah kereta persona elegance tersebut...
AF1 : rosma
AF2 : zarina
AF3 : keFli
AF4 : diddy
AF5 : shawal
AF6 : ika
AF7 : zizi
AF8 : ain
AF9 : raqib

Zarina telah menjuarai pertandingan ini dengan nyanyian hebat darinya lagu berjudul goyang zarina....(goyang inul)@)---...


anak rosma dan khai dihadiahkan t-shirt limited edition sebagai anugerah anak pertama AF...... (tahniah rosma & khai) :-)..


eh..eh...anak khai n rosma dpt t-shirt....zarina dpt keta...mcm berjodoh plak yer...paknil pun tak sudah2 mengusik zarina, rosma n khai kat pentas tu....nakal tau paknil.... (kecoh jer kak kiah ni kan)..heheeh

Ape2 pun..well done astro n AFcoz arranged that program... may be ia hanya pertandingan...tapi terselit juga kisah2 kenangan suka duka yg tercipta sepanjang prgrm AF dijalankan di abadikan dlm konsert tersebut....

well done untuk pak nil jugak.......jom nyanyi lagu HERO   untuk pak nil...:-)...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...