There was an error in this gadget

Tuesday, June 21, 2011

Aku nak bagi 3 bintang jer boleh ke tidak?....

Tarikh :  21 jun 2011
Hari : Selasa
Masa : 7.15 - 8.45 (Aku ABC)...

Dah lama dah kuar..baru ari ni aku p tengok....aku mmg semangat giler kalau tgk citer ganaz2 ni....keinginan nak tengok tu dh sampai tahap max & tak boleh dibendung lagi.....ditambah plak dengan kekusutan kepala aku yg mmg dh kusut masai ni.....aku memilih untuk pergi menonton wayang hari ni.....aku ditemani housemate aku ....kami pergi be2 jer.....

Korang nak tau aku tgk cite ape?.....ni ayt gempaq dlm movie tu...(lu ni abg long ka...lu ayahanda ka....ermm pastu aku tak ingat dh ape dia).....

Serius aku terasa mengantuk tgk cite ni...housemate aku pun kata tak brapa sgt la.....aku tak tau la apa plak komen korang.....lawak2 zizan tu aku rasa menghiburkan la.....tambah dgn lawak sofi jikan....kire ok la....
Aku mmg tak bleh blah ar...korang nak tau knp?....aku mmg tak leh nak ingat ayat2 best dlm ilem ni korg tau tak?.....ish..mmg tak leh blah.....kalau korang nak tau....aku tgk antu kak limah balik rumah tu skali jer...g hari rabu...half price...kat ipoh parade.....pawagam tak la segempaq jj...erm..bau kasut plak tu...jenuh aku menahannyer.....tp aku boleh ingat ayat2 dlm cite tu....kire mmg terbaek la cite mamat khalid.......

walaupun cite tak brapa best...tp nasib baik la plakonnya aaron aziz budak baek.....hahha....penangan nora elena la ni.....aku gagahkan jua diri ku untuk bertahan sehingga ke hujungnya.....

tu je yg aku nak bagi tau sebenarnya....jgn marah ar......(aku suka karate kids...) hehehehe...

Bung@ngkasa_meluah_perasaan_versi_cikbunga

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...