Share it

Monday, April 25, 2011

Membaca Amalan Mulia:-).


Ni la hobi masa lapang cik bunga….  Sentiasa berkepit dengan novel.. Hidup terasa sunyi kalau tak baca novel..... Ni baru sikit....cik bunga dalam proses nak menambahkan koleksi novel yang ada dlm simpanan...  Membaca novel sebenarnya akan membuatkan kita sentiasa bermain dgn emosi...adakalanya kita gembira, adakalanya kita sedih, adakalanya kita rasa nak marah....tu semua bergantung kepada bait2 kata yg tertulis dlm novel tu...sekiranya emosi kita dpt dimain2kan...bermakna, penulis novel tu berjaya membuatkan si pembaca berada dlm situasi yg ditulis dlm novel tersebut..... cik bunga tak pernah bosan kalau membaca novel....Habis 1 nak baca lagi 1.....habis je nak beli lagi......mmg khoje giler kan?....tapi nak wat mcm mana...dah suka....ape pun boleh.....

 
Ni la ant novel2 yg cik bunga
Dah baca....
Ada lagi ni...tp tinggal kat rumah lak....
Tak leh nak amik gambo skli...:-)...



 
Cak!!!!!....ini gambar poyo namanya...mcm biasa la...
Cik bunga pantang jumpa kamera...
Mula la nak posing ala2 artis gitu..hehhehe..
LAYAN je la.....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...