There was an error in this gadget

Thursday, May 5, 2011

Sikitnya Naik...Nape tak Naikkan Banyak2?....

Alahai....sikitnya naik....20sen je pun...
ciput sangat tu...naik la banyak sikit......sengget ke dua henget ker....
rakyat malaysia ni kayo2....Tak mcm negara lain...Miskin......
tak mampu nak tanggung kos hidup kalau harga barang meningkat...
rakyat malaysia ni angkat ibu jari tanda setuju jer.....
Tak mcm negara lain...suka memberontak.....
Bagus kan rakyat Malaysia.....?...
Tapi sikit hari lagi....tengok la langit tu tinggi ke rendah....
Rakyat Malaysia bukannya tak pandai...semuanya dah mempunyai tahap pemikiran yang tggi...
Bijak memilih dan bijak membuat keputusan...
Kalau dah minyak naik 20sen...barang lain mesti naik beposen2...
uih...mmg untung la no.....kayo la pakcik...
boleh la g shopping lagi....bagi perut boroi lagi....
Malaysia ni byk sgt berhutang kot...sampai rakyat pun jadi mangsa menanggung beban itu....
Jangan sampai IMF sudi menghulurkan bantuan dah la yer....
Takut jadi mcm pak kaduk jer...Ayam kalah...kg tergadai.....(eh pak kaduk ke pak pandir ek? terlupa plak...)
dasyat2......
Takutnya kat Akhirat nanti....Pakcik tak takut ker?....kami semua takut.....MasyaAllah...
Nape la Ron 97 je naik ni?..Naikkan la Ron95 jugak....kesian ron 95 tau...
Dia pun nak merasa jugak kenaikkan....Baru la 1Malaysia......

suka sangat Barang Naik :-)







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...