There was an error in this gadget

Tuesday, May 3, 2011

KERANA KECANGGIHAN TEKNOLOGI

Semalam masa cik bunga tengok berita terkini jam 4 ptg....agak teruja dengan berita kematian pengganas yg paling digeruni Amerika....Jam 8 malam cik bunga dah bersedia di depan kaca tv untuk mengetahui secara lebih lanjut berkenaan dengan berita yang menggemparkan dunia terrorist itu.....kematian Osama Bin Laden menjadi tajuk utama...bukan lagi berita video lucah...sumpah laknat ...Trio Dato T....dan sebagainya....berita pada malam itu agak boleh diterima untuk ditonton....kematian osama bin laden seolah2 menjadi satu kemenangan seluruh penduduk dunia yang bencikan keganasan....Kematiannya menjadi kegembiraan kebanyakan pihak.....tapi pihak manakah yang gembira itu?...sudah pasti anda ada jawapan untuk soalan itu bukan.....
Selepas mendengarkan berita jam 8 itu.....cik bunga hanya memikirkan sesuatu di dlm kepala ini....wataknya sudah dimatikan...selepas ini watak apa pula yang akan di timbulkan oleh pihak itu.......
Wujudkan Osama Bin Laden?  Atau ia hanya sebagai propaganda pihak kafirun untuk menjatuhkan Islam seluruh dunia?..... sgt sedih bila cik bunga tengok ada org2 yang beragama islam turut merestui tindakan pihak di sana melakukan tindakan seperti itu ke atas umat islam(saudara seagama kita sendiri)..... tp,wujudkah osama?...sekali lagi soalan ini menjadi tanda tanya.....  "maaf...ini hanya mukadimah sahaja'...

Cerita selanjutnya.....
ada pihak yang mengeluarkan fakta bahasa osama belum meninggal lagi....gambar yang disiarkan yang menunjukkan kepalanya ditembak itu hanyalah gambar superimpose... Inilah kesan akibat kecanggihan teknologi...may be video lucah yang dicanang2 tu jugak kesan daripada kecanggihan teknologi kan?.:-)...
cer tengok gambor kat bawah ni........cer tengok... cer tengok....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...