There was an error in this gadget

Wednesday, September 28, 2011

Edisi Muntah Hijau bila baca entri aku ni.....

awak ,
bila jadi macam ini,
kadang-kadang saya terfikir,
untuk apa kita merancang ke alam perkahwinan,
jika kita tidak mampu mengatasi alam percintaan.

awak ,

mungkin awak juga terasa hati dengan sikap saya,
kadang-kadang saya terlalu mesra,
kadang-kadang saya asyik marah-marah je,
saya tahu masing-masing ada ego.

awak ,

kalau boleh saya dah malas nak bercinta ke apa,
saya nak terus kahwin je,
nak bercinta biar lepas kahwin,
macam mudah je kan tapi saya tahu kedudukan awak.

awak,
maafkan saya kalau saya terlalu manja,
maafkan saya kalau saya dah buat awak terasa,
bukan niat saya lakukan semua tu,
saya sangat sayangkan awak.


walaupun gedik....tapi penuh bermakna.....banyak mana muntah korang tu?....bagi kat badang...mesti dia suke nyer...:-)....

 Cik Bunga dah tumbuh jerawat sebijik.....adeh~~~~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...